Jimat wang untuk dompet - sifat, peraturan pembuatan dan penggunaan

Jimat untuk menarik wang ke dompet anda

Tidak kira berapa banyak sumber kewangan yang anda ada, anda masih mahukan lebih banyak lagi. Orang ramai mungkin merasakan kekurangan berterusan mereka pada hari yang sama syiling pertama mula digunakan. Walau apa pun, sebelum munculnya bil kertas, orang ramai tahu cara membuat azimat dan azimat untuk menarik wang ke dompet mereka. Banyak cara untuk menarik kekayaan telah dicipta oleh Slav kuno, tidak terkecuali orang Cina, yang mula menggunakan syiling sebelum banyak orang lain. Sihir rumah tangga yang mudah boleh diakses oleh orang sezaman.

Lima peraturan emas orang kaya

Jadi semua orang suka duit syiling - tetapi apa yang mereka suka? Terdapat beberapa peraturan penting yang mesti anda pelajari, jika tidak, azimat tidak akan membantu menarik kekayaan.

  1. Wang suka mengira. Pepatah itu timbul atas sebab tertentu. Jika anda ingin meningkatkan kesejahteraan kewangan anda, anda harus membiasakan diri mengira wang tunai anda setiap hari, hingga ke syiling terkecil.
  2. Untuk melakukan ini, anda perlu membiasakan diri untuk memastikan wang anda teratur dan tidak memasukkan syiling dan bil ke dalam banyak poket pakaian anda dan kemudian melupakannya. Peraturan nombor dua ialah perintah. Wang kertas hendaklah diselaraskan dengan teliti dan dilipat sebelah menyebelah, duit syiling hendaklah dikumpul dalam petak khas.
  3. Amaun yang anda simpan bersama anda untuk perbelanjaan hendaklah disimpan dalam dompet atau dompet baharu yang kemas. Apa yang penting bukanlah sama ada ia diperbuat daripada kulit atau pengganti yang murah, tetapi sama ada ia bersih dan menarik.
  4. Dalam apa jua keadaan, anda tidak boleh mengabaikan penukaran atau menolak penukaran di kedai jika ia diberikan dalam syiling. Jika anda ingin menggembirakan penjual atau pelayan dengan tip, anda boleh memberinya perubahan, tetapi untuk tujuan ini dan bukan kerana menghina syiling.
  5. Syiling mahupun wang kertas tidak boleh diserahkan dari tangan ke tangan: terdapat risiko "menangkap" tenaga yang tidak menguntungkan. Apabila membuat pengiraan, ia diletakkan di atas meja atau kaunter. Pengemis menerima syiling bukan dalam telapak tangan yang dihulurkan, tetapi dalam topi atau sekotak Jika tiada, lebih baik tinggalkan sedekah supaya tidak memintanya sendiri kelak.

Semua peraturan ini adalah berdasarkan tradisi kewangan yang telah lama wujud dan telah diuji oleh lebih daripada satu generasi.

Katak wang dengan syiling Cina purba - azimat untuk kekayaan

Pengurusan Wang-Tenaga

Segala-galanya di dunia berkait rapat, diserap oleh aliran tenaga yang sentiasa bergerak. Tenaga kewangan adalah sebahagian daripada kitaran ini. Dan seseorang boleh belajar menanganinya supaya aliran masuk kekayaan menjadi lebih aktif daripada aliran keluar wang. Adalah mustahil dan tidak perlu untuk menyekat sepenuhnya aliran keluar kewangan. Penimbunan tanpa minda tidak akan membantu anda menjadi kaya kerana aliran masuk dan keluar bergantung antara satu sama lain.

Wang boleh dan harus dibelanjakan! Tetapi ada satu prasyarat: perbelanjaan kewangan harus membawa kegembiraan. Jika anda mahu, anda harus merawat diri sendiri. Ungkapan "Saya tidak mampu" harus hilang dari leksikon selama-lamanya. Sebaliknya, biasakan diri untuk berfikir seperti ini: "Saya suka kekayaan dan bergembira dengan peluang yang terbuka, dan kekayaan menyayangi saya. "

Dan wang perlu dikongsi. Jutawan tidak membelanjakan sejumlah besar wang untuk amal dengan sia-sia: ia membuahkan hasil yang lumayan. Ia tidak kurang berkesan untuk berbelanja bukan untuk diri sendiri, tetapi untuk kegembiraan orang yang anda sayangi. Malah hadiah yang murah dan perasaan hangat yang datang bersamanya menyokong aliran tenaga yang berkaitan dengan kewangan. Kesejahteraan pasti akan bertambah baik, kerana wang rela datang di mana kegembiraan dan cinta memerintah.

Dompet – jimat wang yang paling penting

Anda boleh membuat azimat untuk menarik wang ke dompet anda, atau anda boleh membelinya. Kedua-dua cara untuk menarik kekayaan adalah baik dengan cara mereka sendiri. Sesetengah azimat yang sangat berkuasa memerlukan pengaktifan tambahan, yang lain berfungsi secara bebas dan meningkatkan aliran masuk tenaga kewangan hanya dengan kehadiran mereka.

Jimat pertama yang menarik wang ialah dompet itu sendiri. Seperti yang dinyatakan di atas, ia tidak boleh haus. Kebersihan dan kebolehgunaan kelengkapan adalah prasyarat penting.

Bahan tiruan boleh diterima dengan sempurna, tetapi pilihan terbaik adalah kulit tulen. Warna pilihan adalah merah, ia melambangkan kekayaan bukan sahaja dalam budaya Slavia, tetapi juga di China dan India.

Bekas yang sesuai untuk wang kertas dan perubahan kecil ialah dompet kulit merah dengan petak untuk wang kertas denominasi berbeza. Alangkah baiknya jika ia dihiasi dengan bahagian logam kuning. Azimat wang khas menguatkan tenaga dompet anda yang menarik dari segi kewangan.

Cadangan am untuk membuat azimat wang sendiri

Sesiapa yang memutuskan untuk membuat jimat wang untuk dompet mereka dengan tangan mereka sendiri harus ingat: azimat tidak boleh dibuat dan diaktifkan jika perlu. Anda tidak seharusnya meminta dana kepada Universe untuk menangani atau membayar balik hutang terkumpul. Beginilah cara tenaga wang berfungsi: kesusahan menolak anda, tetapi kemakmuran dan kegembiraan menarik kekayaan. Itulah sebabnya yang kaya semakin kaya dan yang miskin semakin terjerumus ke dalam kemiskinan. Apabila melemparkan azimat kewangan, anda harus memikirkan kegembiraan yang dibawa oleh kekayaan.

Semua azimat wang dibuat dan diaktifkan semasa bulan waxing. Ia menjadi lebih berkesan jika ia disusun dengan mengambil kira masa planet - contohnya, pada hari dan jam Musytari, yang mengawal hal ehwal kewangan. Ia berlaku pada hari Khamis pada jam pertama selepas matahari terbit.

Fikiran adalah material. Apabila mengaktifkan azimat, anda harus membayangkan setepat mungkin faedah yang tersedia untuk orang kaya, tetapi pada masa yang sama memikirkannya bukan dengan iri hati, tetapi seolah-olah anda sudah mempunyai segala-galanya di tangan anda.

Wang Fiat

Jimat "dompet" yang kuat ini sering disebut dalam cerita dongeng negara yang berbeza. Tetapi tidak seperti topi yang tidak kelihatan atau alas meja buatan sendiri, ia benar-benar wujud. Selain itu, anda boleh melakukannya sendiri. Walau bagaimanapun, ia berfungsi sedikit berbeza daripada yang diterangkan dalam kisah dongeng ialah: Anda tidak boleh membayar dengannya, anda hanya perlu membawanya bersama anda di dalam dompet anda.

Untuk membuat syiling yang tidak boleh ditebus, seperti yang ditunjukkan oleh nama azimat, anda memerlukan syiling, dan bukan yang mudah, tetapi yang istimewa untuk pemiliknya. Contohnya, ia boleh berupa syiling daripada gaji pertama, ruble ulang tahun yang didermakan, syiling lama ditemui atau syiling lain yang luar biasa dengan sejarah.

Azimat untuk dompet ialah bil yang tidak boleh ditebus

Beg kecil dijahit untuk syiling, kira-kira saiz syiling. Ia mesti diperbuat daripada kain merah, sebaik-baiknya kapas, bulu atau linen, iaitu bahan semula jadi.

Sebelum syiling diletakkan di dalam beg, ia harus "dimandikan" dalam cahaya bulan yang bersinar, dan kemudian dituturkan dengan cara yang istimewa. Ini dilakukan dengan kata-kata anda sendiri. Syiling khas dibawa ke bibir, dipegang dalam menekup tapak tangan dan diam-diam berpaling Diminta bantuan dalam memperoleh kekayaan. Anda mesti berjanji dengan jimat bahawa kewangan akan digunakan untuk kebaikan dan kegembiraan. Kemudian anda harus berterima kasih kepada syiling atas bantuannya, menyembunyikannya dalam beg yang disediakan dan mengikatnya dengan reben merah atau emas atau Ikat benang. Selepas itu, anda hanya perlu memasukkan azimat ke dalam dompet anda dan tunggu kesan syiling terpesona.

Sama seperti syiling, jimat lain dengan makna yang sama dicipta - apa yang dipanggil bil yang tidak boleh ditebus. Sesetengah sumber mengesyorkan menggunakan dolar universal untuk mencipta azimat ini. Walau bagaimanapun, kebanyakan bersetuju bahawa mata wang tempatan adalah yang paling berkesan. Proses membuat azimat adalah sama seperti syiling, kecuali anda memerlukan beg yang lebih besar sedikit - cukup untuk memuatkan wang kertas yang dilipat menjadi segitiga.

Azimat Slavia kuno

Nenek moyang menggunakan bukan sahaja syiling, tetapi juga barangan rumah yang mudah didapati untuk mencipta jimat kewangan. Tetapi tidak semuanya sesuai, hanya yang membawa keuntungan kepada pemiliknya. Seorang gembala boleh membuat azimat dari bulu domba, seorang petani dari segenggam bijirin, seorang tukang kayu dari kayu. Sebilangan kecil produk "bertuah" itu dibungkus dalam sekeping kertas merah dan dibawa ke dalam beg tangan - analog dompet moden. Perlu dijelaskan bahawa pada masa itu wang kertas kertas masih belum digunakan, jadi hanya syiling pelbagai jenis digunakan untuk pembayaran kewangan Denominasi tembaga, perak dan emas telah digunakan.

Kekayaan menarik azimat perak Slavic

Untuk menyimpan dan membawa syiling, mereka menggunakan beg tahan lama - ia dipanggil dompet atau kantung. Mereka sering dihiasi dengan sulaman yang boleh mengubah dompet menjadi azimat kewangan yang kuat. Benang merah diperlukan. Motif sulaman adalah simbol nasib baik yang menarik kekayaan: kasut kuda, telinga gandum, matahari dengan sinar, dll.

Dengan cara ini, tapal kuda masih dianggap sebagai simbol kemakmuran dan nasib. Sudah tentu, anda tidak boleh memasukkannya ke dalam dompet anda, tetapi gambar miniatur logam pastinya sesuai untuk ini. Azimat mesti diucapkan dengan cara yang sama seperti wang fiat untuk diaktifkan.

Malachite dianggap sebagai batu yang "kaya dengan wang". Malah kepingan batu yang kecil dan tidak diproses ini menarik wang ke dompet apabila dijampi dengan cara yang sama seperti syiling dan azimat kewangan lain. Loket, manik atau sekeping malachite yang ringkas diletakkan dalam poket rahsia tersembunyi di dalam dompet dan dibawa sentiasa tanpa mengeluarkannya.

Wang menarik negara lain

Tetapi inilah yang digunakan oleh penduduk negara lain untuk menarik kekayaan:

  • Simbol Lima Berkat tersebar luas di China. Ini adalah bulatan, di tengahnya terdapat tanda yang dipanggil "Universe of Eternity", dan di sekelilingnya terdapat lima kelawar. Dalam bahasa Cina, nama haiwan ini sepadan dengan perkataan "kebahagiaan". Setiap tetikus mewakili salah satu rahmat: panjang umur, kegembiraan, kebahagiaan, kesihatan, kekayaan.
  • Di China, syiling bulat purba dengan potongan persegi di tengah juga digunakan sebagai umpan wang. Hari ini kebanyakannya adalah kraftangan moden - syiling sebenar jenis ini keluar dari litar kewangan seawal abad ke-11. Salah satu simbol Feng Shui yang paling terkenal, katak wang, memegang syiling sedemikian di mulutnya.
  • Meterai Sulaiman memikat orang Yahudi dan Arab kepada kekayaan. Ia adalah medallion dengan bintang berbucu enam, biasanya diperbuat daripada logam berharga dan dihiasi dengan simbol kuno.
  • Mjolnir, perwakilan kecil tukul Thor, dibawa oleh Norse.
  • Semanggi empat daun popular di Eropah Barat. Ini boleh sama ada daun kering sebenar atau imejnya.
  • Scarab membawa kemakmuran kepada orang Mesir. Imej kumbang digunakan pada medali dan diukir dari batu. Mereka dipakai secara rahsia.
Terima kasih kepada jimat, dompet anda akan diisi dengan wang

Bagaimana untuk memagnetkan kekayaan

Satu lagi cara menarik untuk membuat jimat wang dalam dompet adalah dengan menggunakan bijih besi magnetik. Untuk membuat magnet kewangan, anda memerlukan batang besi, fail besar atau sebarang magnet. Anda juga memerlukan cat emas, dalam tin atau dalam cecair.

Ia memerlukan sedikit usaha untuk mendapatkan beberapa pemfailan besi dengan fail. Anda tidak perlu banyak, hanya secubit sudah memadai. Habuk papan hendaklah ditutup dengan lapisan cat emas dan dibiarkan kering. Kemudian ambil magnet. Cip yang terhasil dikumpul dan dimagnetkan selama 24 jam. Mereka kemudiannya dikumpulkan dalam beg kecil yang diperbuat daripada kain merah tebal. Azimat sedemikian untuk menarik wang ke dalam dompet digunakan di negara yang berbeza, jadi mustahil untuk mengatakan dengan tepat di mana ia dicipta. Sebab populariti mereka adalah kemudahan pengeluaran dan kecekapan tinggi.